استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی!
سرخط خبرها

مصائب فکری در استقلال| با ۱۴ روز زمان مفید چه می‌کنند؟

  • کد خبر: ۴۶۵۸۳
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
مصائب فکری در استقلال| با ۱۴ روز زمان مفید چه می‌کنند؟
استقلال به واقع برای آماده سازی خود فقط ۱۴ روز زمان در اختیار دارد. آبی‌ها تازه از هفته آینده روی ریل آماده سازی خواهند افتاد. لیگ، اما دهم آبان آغاز می‌شود که زمان اندکی برای آبی‌ها است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، محمود فکری و همکارانش ناچارند به دلیل وقت کمتری که درقیاس با دیگر تیم‌ها دراختیارشان قراردارد، سرعت تمرینات را افزایش دهند تا عقب ماندگی حاصل از تاخیر انتخاب سرمربی ودیگر مسائل که گریبان آبی‌ها را گرفته، جبران شود.

 فکری و همکارانش درتاریخ ۱۹ مهر ماه استقلال را تحویل گرفتند و طبیعتا روز‌های آغازین را به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها نباید جزو زمان مفید آماده سازی استقلال به حساب آورد. همین دیروز از باشگاه استقلال خبر رسید که محلی که پیش‌تر (سالن وزنه سام فیت) برای برگزاری تمرینات بدنسازی بازیکنان رزروشده بود به دلایلی حاضر به پذیرش بازیکنان نشده وبه همین دلیل کادرفنی استقلال ناچار به انتخاب سالن دیگری برای انجام تمرینات خود شد؛ همین ناهماهنگی مقدماتی نشان می‌دهد استقلال هنوز دروضعیت با ثبات قرار نگرفته وکادرفنی با مشکلاتی از این دست مواجه است. مربی بدنساز استقلال نیز روز گذشته به جمع آبی‌پوشان اضافه شد.

به موازات آن، تغییرات دربخش مدیریتی باشگاه استقلال نیز برخی ناهماهنگی‌ها را به وجود خواهد آورد وتا زمانی که مدیران به خوبی با زیرمجموعه خود آشنا شوند وکاستی‌ها را دریابند بازهم زمان تلف خواهد شد. درواقع استقلال لیگ بیستم فقط با مسئله تغییر دوباره سرمربی خود رو به رو نیست وکادرمدیریتی نیز متحول شده است.

با شرایط موجود پیش بینی می‌شود که استقلال تا ایستادن درجاده با ثبات حداقل یک هفته زمان نیاز دارد و روز‌های آغازین را باید از زمان مفید استقلال برای افتاده روی ریل آماده سازی خارج کرد.

علاوه برآن ملی پوشان نیز بعد از بازی با مالی به اردوی استقلال اضافه می‌شوند و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن آن‌ها بعد از ۲ روز استراحت به اردوی استقلال ملحق می‌شوند. اگر تصور کنیم ملی پوشان استقلال از ابتدای هفته آینده به تمرینات بیایند آن‌ها نیز فقط ۱۴ روز فرصت خواهند داشت تا خود را با تفکرات مربیان وفق دهند. در حقیقت اگر بخواهیم به آمادگی استقلال فکری واقع بینانه بنگریم از هفته آینده کار تمرینی آن‌ها به طور جدی آغاز خواهد شد و احتمالا تمرینات با نظم و انضباط بیشتری به انجام خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->